CONTENT MAAKT HET VERSCHIL

85% KIEST CONTENT MARKETING 

In 2018 kiest ruim 85% van de B2B marketeers voor content marketing. Uit onderzoek blijkt dat ruim 70% in 2017 al content marketing inzette en dat daar dit jaar nog eens 15% bijkomt. Waarom? Omdat in de online wereld de klant het voor het zeggen heeft. Vertrouwen en geloofwaardigheid zijn daarom de primaire focus van marketing, zodat autoriteitspositie en leads het resultaat zijn. Maar hoe vertaal je jouw specifieke aanbod in onderscheidende content als iedereen massaal content in de markt zet? ZIN biedt communicatie-expertise en helpt marketeers bij het ontwikkelen van kwalitatieve content. Behoefte aan sterke content?

iStock_000037347658_570x380

CONTENT CREATIE

Heb je eenvoudig niet de tijd of vaardigheid om het allemaal bij te houden? Zet een content specialist in die het allemaal voor je regelt. ZIN verdiept zich grondig in de business en de markt, bedenkt concepten en schrijft effectieve teksten.

Dan kun jij je op andere zaken richten, terwijl een professioneel resultaat gewaarborgd is: geschikt voor website, social media of video en gericht op je doelgroep met een onderscheidende positionering van je bedrijf. Dat begint bij een goed advies en een heldere aanpak.

Voor het ontwikkelen van relevante content werken we vanuit de Content Driehoek. Dit is een bewezen model dat bij verschillende markten, mensen en middelen eindeloze variaties oplevert. Want ieder bedrijf is uniek! Met goede content vertel je jouw verhaal en ben je relevant voor specifieke doelgroepen en stakeholders.

contentisking_isp-72224445-400x226

SLAGVAARDIGE PRODUCTIE

De productie van middelen vergt een keten van professionals die samen dat perfecte plaatje maken waarmee je naar buiten wilt. Van interne experts en de communicatieafdeling tot ontwerpers, fotografen, videobedrijven, web-bureaus en meer. ZIN zorgt voor slagvaardige projectleiding en houdt iedereen op één lijn. Want als er één schakel in de keten niet doorschakelt valt het hele project stil.

Als verschillende stakeholders vanuit hun eiland aan het project werken, raakt meer dan eens het uitgangspunt of het einddoel uit het zicht. Dat kost niet alleen een enorme verspilling van tijd en geld voor revisieronden en discussies, maar zorgt uiteindelijk ook dat deadlines en marktkansen gemist worden. En dat kost nog meer geld en toekomstige omzet. Herkenbaar?

Als verbindende schakel haalt ZIN al jaren de kastanjes uit het vuur voor opdrachtgevers. Dat doen we ook met veel plezier voor jouw organisatie.

iStock_000072101647_570x570