Nieuwe website SKIPP scoort goed

De nieuwe website van videoproducent SKIPP staat live en levert een constante stroom aan aanvragen en nieuwe opdrachten op. Dit was precies het doel van de optimalisatie die SKIPP samen met ZIN doorvoerde.

Door vanuit de concrete activiteiten voor de belangrijkste klanten een duidelijk keuze te maken voor doelgroep, positionering en aanbod en dit te vertalen in heldere boodschappen is een krachtige website ontstaan die echt aanspreekt bij de juiste nieuwe klanten: het midden en grootbedrijf in B2B. De oude website oogde mooi, maar converteerde slecht en trok niet de gewenste klanten aan. Naast gemiste kansen leverde dit ook verspilling van dure Adwords-campagnes op. Iedere pagina in de nieuwe site is opgebouwd als een op zichzelf staande landing page, waardoor bezoekers vanuit een advertentie-url direct alles zien wat nodig is om te beslissen voor verdere acties. Last but not least is zeker het oogstrelende portfolio bepalend voor de succesvolle conversie. Klik op de afbeelding om naar de site van SKIPP te gaan.

Skipp_website