Website SKIPP scoort goed

De nieuwe website van videoproducent SKIPP levert aanvragen en nieuwe opdrachten op. Dit was precies het doel van de optimalisatie die SKIPP samen met ZIN doorvoerde.

Doelgroep eerst

Door vanuit de activiteiten voor de belangrijkste klanten een keuze te maken voor doelgroep, de positionering en het aanbod, en dit te vertalen in heldere boodschappen is een krachtige website ontstaan. Een site die de juiste nieuwe klanten aanspreekt: het midden en grootbedrijf in B2B.

Landingpages

De oude website oogde mooi, maar converteerde slecht en trok niet de gewenste klanten aan. Naast gemiste kansen leverde dit ook verspilling van dure Adwords-campagnes op. Iedere pagina in de nieuwe site is opgebouwd als een op zichzelf staande landing page, waardoor bezoekers vanuit een advertentie-url direct alles zien wat nodig is om te beslissen voor verdere acties. Last but not least is het sterke portfolio bepalend voor de conversie. Klik op de afbeelding om naar de site van SKIPP te gaan.

Skipp_website