CONTENT SESSIES

Vaak zijn er veel meer invalshoeken en nieuwsfeiten dan je samen met collega’s bedenken kunt. Als je midden in de dagelijkse actie zit kan je gewoon niet van buiten naar binnen kijken. Veel context is voor jou gesneden koek en daar heb je het dan niet over. Maar voor je doelgroep is dit juist de nodige duiding voor een interessant verhaal. Hoeveel deel je met collega’s, wat je nooit zonder uitleg aan anderen kan vertellen?

Met een inspirerende content sessie bied ik een bredere kijk op de zaak. Het resultaat: een redactionele aanpak, een lijst aan interessante onderwerpen en een ingevulde content kalender voor de komende tijd. Hoezo geen idee? Enthousiasme en trots op het bedrijf zijn vaak prettige bijproducten van het content proces.

WAAROM
  • CONTINUÏTEIT BEWERKSTELLIGEN
  • BETROKKENHEID EN DRAAGVLAK
HOE
  • SAMEN BRAINSTORMEN
  • INCOMPANY SESSIES
WAT
  • OVERZICHT MET ONDERWERPEN
  • CONTENT KALENDER

“Waar wij ideeën over marketing en onze plek in de markt hebben, weet Bart dit om te zetten in acties en Engelstalige teksten die mooie reacties losmaken bij onze internationale relaties.”

Henri de Boer, Managing Director ESI EUROSILO

ZULLEN WE EEN CONTENT SESSIE DOEN?

VERTEL EENS MEER EN STEL GERUST VRAGEN

 Moet je met een heel team brainstormen of kan het ook een-op-een? Hoe zorg je dat allerlei ideeën vastgelegd worden? Wat als wij steeds maar hetzelfde te melden hebben? Het creëren van content leidt tot allerlei vragen. Daar is helemaal niks mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.