Project omschrijving

NIEUWSBRIEF

De nieuwsbrief is nog steeds een effectief marketingmiddel. Maar hoe zorg je voor pakkende content? Niet één of twee keer, maar elke keer opnieuw? De opzet is online snel geregeld, evenals het monitoren van resultaten zoals kliks en uitschrijvingen. De uitdaging is een continue stroom van artikelen die echt gelezen worden omdat ze interessant zijn voor de ontvangers.

Voor verschillende klanten voer ik de regie en redactie voor de nieuwsbrief. Niet uit het niets, maar door persoonlijk contact, geregeld brainstormen en veel kennis van de business. Maar ook door de stok achter de deur te zijn voor opvolging en afhandeling.

WAAROM
  • IN BEELD BLIJVEN
  • LEADS GENEREREN
HOE
  • INSPIREREN EN INFORMEREN
  • LINKS NAAR LANDINGSPAGES
WAT
  • REDACTIE & PLANNING
  • CONTENT PRODUCTIE
ONTVANG VOORBEELDEN

“Waar wij ideeën over marketing en onze plek in de markt hebben, weet Bart dit om te zetten in acties en Engelstalige artikelen die reactie losmaken bij onze internationale relaties.”

Henri de Boer, Managing Director ESI Eurosilo

“Uitstekend artikel weer! Het lezen van alle verhalen en berichten die wij inmiddels allemaal hebben, maakt mij echt trots!”

Michael Röder, Strategie en Innovatie Adviseur Blozo

ZULLEN WE SAMENWERKEN AAN JE NIEUWSBRIEF?

VERTEL EENS MEER EN STEL GERUST VRAGEN

Hoe verloopt de samenwerking? Hoe gaat het redactionele proces in zijn werk? Wat als je geen waslijst met interessante onderwerpen hebt? Bij het inzetten van een nieuwsbrief zijn er allerlei vragen. Daar is helemaal niks mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.

LATEN WE PRATEN