Project omschrijving

ZAKELIJKE BLOGS

Iedereen weet het, maar lang niet iedereen doet het. Bloggen is goud waard om interesse te kweken en leads te genereren. Door geregeld een sterke blog op te leveren haal je mensen naar je website. Alleen is iets doen en er alles over weten, iets heel anders dan er pakkend over schrijven.

Voor verschillende klanten ben ik vaste contentschrijver voor blogs. We spreken een serie onderwerpen af en werken met een vaste briefingmethode. Ik verdiep mij in de inhoud, kruip in de huid van de afzender en werk bondige blogs uit. Die worden vervolgens via social media onder de aandacht gebracht. En elke blog linkt dan weer naar landingspagina’s op de website.

WAAROM
  • EXPERTPOSITIE CLAIMEN
  • WEBSITEBEZOEK STIMULEREN
  • LEADS GENEREREN
HOE
  • INFORMEREN EN INTRIGEREN
  • REACTIE STIMULEREN
WAT
  • REDACTIE & PLANNING
  • CONTENT PRODUCTIE
ONTVANG VOORBEELDEN

“B2B is een specialisme en relevantie is de basis van leadgeneratie. Aan Barts teksten zie je dat hij in de marketing heeft gewerkt. Hij begrijpt klanten én klanten-van-klanten. Dat vind je niet bij veel tekstschrijvers.”

Alexander Neijboer, Commercieel directeur, marketing strateeg bij Li Moon

“Ik krijg veel goede reacties op de blogs die je schrijft. We zouden dat graag doorzetten in de rest van de website.”

Paul von Stockhausen, directeur Sparco International

ZULLEN WE SAMENWERKEN VOOR JE BLOGS?

VERTEL EENS MEER EN STEL GERUST VRAGEN

Hoe verloopt de samenwerking? Hoe gaat het creatieve proces in zijn werk? Wat als je nog geen idee voor interessante onderwerpen hebt? Bij zoiets eigens als je zakelijke blog zijn er allerlei vragen. Daar is helemaal niks mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.

LATEN WE PRATEN