Project omschrijving

MARKETING PARTNER

Laten we eerlijk zijn: marketing komt vaak onderin de stapel terecht. Want het dagelijkse werk vergt alle aandacht. Wie houdt zich nou bezig met ‘positionering’ of ‘branding’ als er van alles geleverd moet worden en er bedrijfsprocessen gemanaged moeten worden?

De kwestie is alleen dat marketing veel ervaring vergt die niet maar zo in huis is als het opeens wél urgent wordt. Als het wél nodig wordt om eens scherp naar bestaansrecht en onderscheidend vermogen te kijken. En meer nog, als er vaardige projectleiding nodig is om middelen te realiseren waar allerlei creatieve disciplines voor nodig zijn waar je niet thuis in bent.

Deze rol vervul ik voor verschillende klanten, zodat zij zich met hun kernactiviteiten kunnen bezighouden. Met ruim 20 jaar ervaring in huis werkt dat een stuk professioneler dan het er zelf ‘bij doen’ en goedkoper dan een fulltime marketing manager. Ik ben kartrekker, aanjager, vertrouweling en projectleider. Ik graaf mij in, stel vragen en ik kanaliseer kennis. En ik bewaak deadlines.

Zo krijgen we scherp wat nodig is en houden we je marketing gefocust. Daarbij beschik ik over een netwerk creatieve professionals. Hoe meer mooie bedrijven ik voor werk, hoe meer expertise je aan tafel krijgt. En wanneer het niet nodig is… dan ben ik er niet. Simpel toch?

WAAROM
  • EXECUTIEKRACHT
  • TREFZEKERHEID
  • WENDBAARHEID
  • RUIME EXPERTISE
HOE
  • TEAMWERK
  • FOCUS & VISIE
  • PROCESBEWAKING
  • PROJECTLEIDING
WAT
  • REDACTIE & PLANNING
  • CONTENT PRODUCTIE
  • NEW BUSINESS LEADS
ONTVANG REFERENTIES

“Ik ben ervan overtuigd dat dit de manier is om business te genereren. We krijgen uit verschillende delen van de wereld steeds meer leads van buiten ons bestaande netwerk. Dat komt doordat we nu ook in beeld zijn tussen de projecten door.”

Richard Spaargaren, Sales Director ESI Eurosilo

“What I am really happy about is great questions during briefing, clear debrief and timelines and great expectation management. The smooth communication with teams and stakeholders worked really well for us.”

Tolga Çatalkaya , Marketing Communications Ricoh Europe

TEAMLID IN MARKETING NODIG?

VERTEL EENS MEER EN STEL GERUST VRAGEN

Hoe kan ik als extern je business nou echt begrijpen? Op wat voor manier werken we samen? Wat zijn de kosten? Bij zoiets als content en marketing voor jullie specifieke business zijn er allerlei vragen. Die hadden misschien al veel eerder beantwoord moeten worden. Laten we het samen aanpakken! Ik vertel je graag meer.

LATEN WE PRATEN