Project omschrijving

SOCIAL MEDIA

Social media maken deel uit van je marketingcommunicatie. De klantreis start vaak online of met persoonlijk contact en gaat dan pas naar je website. Als alles op elkaar aansluit maak je een prima kans op nieuwe business. LinkedIn is de plek om te laten zien waar je als bedrijf mee bezig bent en om contact te onderhouden. Op een beroepsbevolking van 10 miljoen mensen, zitten er maar liefst 8,5 miljoen op LinkedIn!

Miniblogs, video, foto’s en hashtags, het werkt allemaal fantastisch. Voor verschillende klanten verzorg ik de LinkedIn bedrijfspagina waarmee wij expertpositie bouwen, sympathie en vertrouwen realiseren en actuele content promoten. Social is de nieuwe mond-tot-mond reclame.

WAAROM
  • NETWERK VERGROTEN
  • AWARENESS STIMULEREN
  • LEADS GENEREREN
HOE
  • INFORMEREN, INSPIREREN
  • PERSOONLIJKE TOEGANKELIJKHEID
WAT
  • REDACTIE & PLANNING
  • CONTENT PRODUCTIE
  • BEHEER EN PLAATSING
ONTVANG VOORBEELDEN

“Ik ben ervan overtuigd dat dit de manier is om business te genereren. We krijgen uit verschillende delen van de wereld steeds meer leads van buiten ons bestaande netwerk. Dat komt doordat we nu ook in beeld zijn tussen de projecten door.”

Richard Spaargaren, Sales Director ESI Eurosilo

“What I am really happy about is great questions during briefing, clear debrief and timelines and great expectation management. The smooth communication with teams and stakeholders worked really well for us.”

Tolga Çatalkaya , Marketing Communications Ricoh Europe

ZULLEN WE SAMENWERKEN IN SOCIAL MEDIA?

VERTEL EENS MEER EN STEL GERUST VRAGEN

Hoe gaat het technisch in zijn werk? Hoe zorg je voor betrokkenheid vanuit de organisatie? Wie reageert op vragen en hoe zorg je voor meer volgers? Bij de inzet van LinkedIn of Instagram zijn er allerlei vragen. Daar is helemaal niks mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.

LATEN WE PRATEN