WHITEPAPERS
Met een whitepaper bied je waardevolle content over een specifiek onderwerp. Ideaal om jouw expertise te tonen met deskundige beantwoording van een lastig vraagstuk. In kennisintensieve markten, waar uiteenlopende belangen spelen, werkt een whitepaper perfect voor leadgeneratie. Een kennisdocument als download levert contact op met mensen die verder in hun zoektocht zijn.
Ik schrijf regelmatig whitepapers voor bedrijven die producten en diensten bieden met veel impact en hoge toegevoegde waarde. Daar komt veel specialistische kennis bij kijken en precies dát is de valkuil in communicatie. Mijn specialisme is om te begrijpen waar het over gaat. En dat binnen de context van de klant aantrekkelijk te maken.

“Jij bent altijd een ster in het ophalen van informatie bij contactpersonen en het vertalen daarvan in contentstukken. Dat is echt gewenst om alle kennis in huis bij de klant te kunnen benutten!”
ZULLEN WE SAMENWERKEN VOOR EEN WHITE PAPER?
VERTEL EENS MEER EN STEL GERUST VRAGEN
Hoe kan een externe partner alle interne kennis ontsluiten? Wat als veel ervaring en expertise in het hoofd zit en nergens goed op papier gezet is? Voor het ontwikkelen van een sterke white paper zijn er allerlei vragen. Daar is helemaal niks mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.