Ik investeer serieus veel tijd en aandacht aan de voorkant van het proces. Dan kun je gewoon sneller door in de volgende fasen. Schrijven is misschien maar de helft van het verhaal. Analyse, brainstorm, briefing en interactie zijn de andere helft. Want ik wil alles weten. Niet ongeveer maar precies.

STAPPENPLAN

Wat je wil is een goed resultaat binnen planning en afgestemde kosten. Daar hanteer ik een stappenplan voor dat uit de praktijk ontstaan is met klanten in verschillende markten. De basis bestaat uit vijf stappen. 

CONTENT DRIEHOEK

Wil je mensen en markten veroveren, dan moet je met sterke content voor al je middelen komen. Het goede nieuws is dat er drie kanten aan elk verhaal zitten die maken dat je relevant, authentiek en onderscheidend bent. Weten wat die kanten bij jouw bedrijf zijn?

BRANDING MODEL

Je merk is de positie en de beleving in het hoofd van beslissers en beïnvloeders. Die beleving ontstaat uit een totaal aan overtuigingen en ervaringen. Bouwen aan je merk is dus bouwen aan versterkende overtuigingen en ervaringen.

Hoe kunnen wij samenwerken?

VERTEL EENS MEER EN STEL JE VRAGEN

Hoe zou mijn werkwijze in jouw geval uitpakken? Wat als er een erg krappe deadline is? Hoe zorg je dat iedereen meewerkt? Voor elke oplossing zijn er weer nieuwe vragen die opdoemen. Daar is helemaal niets mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.