Ik investeer serieus tijd en aandacht aan de voorkant van het proces. Dan kun je sneller door in de volgende fasen. Schrijven is echt maar de helft van het verhaal. Kennismaken, brainstorm en briefing zijn cruciaal. Want ik wil alles weten, niet ongeveer maar precies.

VIJF STAPPEN

Wat je wilt is goed resultaat binnen de planning en afgestemde kosten. Daar hanteer ik een aanpak voor die is ontstaan uit de praktijk met allerlei klanten in verschillende markten. De basis bestaat uit vijf stappen. 

Verder lezen…

CONTENT DRIEHOEK

Als je mensen en markten wilt veroveren moet je met sterke content voor meerdere kanalen komen. Het goede nieuws is dat er drie zijden aan elk verhaal zitten. Die maken dat je relevant, authentiek en onderscheidend bent. 

Verder lezen…

BRANDING MODEL

Jouw merk is de positie en de beleving in het hoofd van beslissers en beïnvloeders. Die beleving ontstaat uit een totaal aan overtuigingen en ervaringen. Bouwen aan je merk is dus bouwen aan versterkende overtuigingen en ervaringen.

Verder lezen…

Weten hoe wij samen kunnen werken?

VERTEL EENS MEER EN STEL JE VRAGEN

Hoe zou mijn werkwijze in jouw geval uitpakken? Wat als er een erg krappe deadline is? Hoe zorg je dat iedereen meewerkt? Voor elke oplossing zijn er weer nieuwe vragen die opdoemen. Daar is helemaal niets mis mee. Laten we gewoon praten, ik vertel je graag meer.

LATEN WE PRATEN