CONTENT MARKETING

85% KIEST CONTENT MARKETING 

Onderzoek geeft aan dat inmiddels ruim  85% van de marketeers in de zakelijke markt content marketing inzet. Waarom content marketing? Omdat in de online wereld de klant het voor het kiezen heeft. Relevante informatie, in welke vorm dan ook, vormt de basis voor beslissingen gedurende de klantreis. Niet alleen tijdens de buyer journey, maar ook gedurende de customer journey. Dat vraagt om een constante stroom van kwalitatieve content die vindbaar, geloofwaardig en bruikbaar is. Maar hoe zorg je voor onderscheidende content als iedereen massaal content in de markt zet? ZIN helpt al jaren de meest uiteenlopende opdrachtgevers aan sterke content in de vorm van video’s, websites, nieuwsbrieven, case studies, whitepapers en social media. Dat doen we ook graag voor jou!

iStock_000037347658_570x380

CONTENT CREATIE

Zet een content partner in die het op een kwalitatieve manier voor je invult. Binnen deadline, binnen budget en aansluitend op je doelgroep. ZIN verdiept zich volledig in de materie, bedenkt concepten, schrijft scripts en levert projectmanagement in productie.

Zo hou je de regie terwijl een professioneel resultaat gewaarborgd is. Het ontwikkelen van inzetbare content – voor website, social media, print of video – start met briefing en brainstorm. En vervolgens debriefing, planning en aanpak. Daarna gaan we het creatieve proces in.

Hierbij werken we vanuit de Content Driehoek. Dit is een prakisch model dat bij verschillende markten, mensen en middelen eindeloze variaties oplevert. Want ieder bedrijf is uniek! Met gerichte content vertel je jouw verhaal en ben je relevant voor specifieke doelgroepen en stakeholders.

contentisking_isp-72224445-400x226

SLAGVAARDIGE PRODUCTIE

De productie van middelen vergt een keten van professionals die samen dat perfecte plaatje maken waarmee je naar buiten wilt. Van interne opdrachtgever en communicatieafdeling tot ontwerpers, fotografen, videobedrijven, web-bureaus en meer. ZIN zorgt voor slagvaardige projectleiding en houdt iedereen op één lijn. Want als er één schakel in de keten niet meeschakelt valt het hele project stil.

Wanneer verschillende stakeholders vanuit hun eigen perspectief aan een project werken, raakt meer dan eens het uitgangspunt of het einddoel uit het zicht. Met als gevolg een eindresultaat waar niemand echt tevreden mee is. Dat zorgt niet alleen voor een enorme verspilling aan tijd en geld voor correctieronden en discussies, maar maakt ook dat kansen gemist worden. En dat kost nog veel meer aan verloren omzet en potentiële klanten. Herkenbaar?

Als verbindende schakel zet ZIN al jaren de schouders onder campagnes en acties. Dat doen we ook met veel plezier voor jouw organisatie.

iStock_000072101647_570x570